Початок ->34-й міжнародний симпозіум з емалі.


Пошук

Всі репортажі:



34-й міжнародний симпозіум з емалі.

Кечкемет, 23 липня - 3 серпня 2008.

Юлія БОРОДАЙ       

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     На питання, чи варто витрачати значні кошти і час, щоб попрацювати з емаллю в угорському містечку Кечкеметі, відповім – однозначно варто. Це вже четвертий симпозіум (до того були в 1995, 1998, 2004 рр.), в якому я брала участь. Разом зі мною Україну представляла і Анастасія Рябчук.

     


Угорський мистецтвознавець Пап Габор перед учасниками конкурсу: досягнення і помилки.



     Цього року на 34-му міжнародному симпозіумі були представлені художники з Угорщини, Росії, України, Ізраілю, Словаччини, Чехії та Австралії. Кожного року географія учасників змінюється, але головним залишається одне – саме тут можна значно підвищити рівень професійної майстерності та познайомитись з найкращими емальєрами з усього світу.

     Кечкемет – це своєрідна Мекка для емальєрів, а симпозіуми є як найбільш регулярними, так і найбільш популярними. Учасникам надаються гарні печі для випалу, чудові фарби, частина з яких замішується прямо на місці (причому виробництво фарб постійно вдосконалюється). Важливим є спілкування з колегами по цеху, а споглядання найкращих зразків в Музеї емалі є пізнавальним для художників-емальєрів з різних країн.
Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Ю.Бородай (на фото зліва) та А.Рябчук за роботою.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Ю.Бородай за роботою.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Твори Олександра Бородая в Музеї емалі.

     Мало хто з найбільш відомих емальєрів хоч раз не побував тут. Справжнім відкриттям цього року стали роботи чеської художниці Радки Урбанової: милі образи звірів, клоунів та птахів в картинах не залишились поза увагою жодного з учасників.
Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Ложки, прикрашені емаллю – робота Радки Урбанової.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Робота українського емальєра Олександра Бородая – один з найкращих експонатів Музею емалі.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Ю.Бородай та А.Рябчук разом з угорськими та російськими колегами.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Ю.Бородай та А.Рябчук разом з емальєрами Радкою Урбановою з Чехії та Гарбі Лімор з Ізраілю.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Ю.Бородай та А.Рябчук біля своїх емалей на заключній виставці 34-го міжнародного симпозіуму.

     Під час симпозіумів відбувається конкурс на найкращу емаль. Переможця визначає компетентне жюрі на чолі з відомим угорським мистоцтвознавцем Пап Габором. Кожен з учасників отримує поради та побажання на майбутнє, а найкращі твори стають експонатами Музею емалі.

     Цікаво, що художники Угорщини не зупиняються на використанні емалі як лише станковому чи ювелірному виді. Вже не один рік вони застосовують емаль в архітектурному середовищі: у кожному куточку Кечкемета, а подекуди і Будапешта, зустрінеш емалеву вивіску, вказівник чи панно. Органічно вписується оздоблення емаллю в інтер'єрах: чудовий приклад – робота Катаї Міхая в холі кечкеметського палацу культури ім. Ференса Ердеї. Саме тут, в новому приміщенні конференц-залу, відбулася цьогорічна заключна виставка 34-го міжнародного симпозіуму.
Натисніть, щоб одержати збільшене зображення. Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

Емалі в міському середовищі Кечкемета

     Створивши чимало робіт, отримавши значний поштовх для подальшої творчості в емалі, я та Настя Рябчук зібрали чимало інформації щодо організації подібних заходів. Адже в червні 2009 р. на нас чекає Перший міжнародний фестиваль емалі в Україні, а місце його проведення – Музей українського народного декоративного мистецтва.


Content-type: text/html CGI Error

CGI Error

Cannot open file 'msid_DB': No such file or directory


 

На початок





Початок ->34-й міжнародний симпозіум з емалі.


© 2007 Музей українського народного декоративного мистецтва. Умови використання матеріалів