Початок ->“МАТРА/ Музеї України” ->Фотогалерея


Пошук

Всі репортажі:

«Україна соборна»
ІІІ Міжнародний симпозіум художньої кераміки
м. Слов’янськ, 1 – 17 червня 2010 р.


Подорож до Пархомівки


Подорож до Корсуня


дефіле «Український народний костюм кінця ХІХ – початку ХХ ст.»


34-й міжнародний симпозіум з емалі.
Кечкемет, 23 липня - 3 серпня 2008.


Міжнародний семінар музейників у рамках проекту “МАТРА/ Музеї України”.
м. Харків, 8 - 13 червня 2008


Фестиваль скульптури, кераміки та гончарства.
Румазьер-Лубер, Франція.
16-18 травня, 2008.


Виставка творів Марії Примаченко в Тбілісі


Виставка “Український народний костюм” в Астані


"Подорож до Богданівки"


"Качанівка - 2007"


Вбрання для "Manneken Pis"
Як музей долучився до старовинної традиції




Міжнародний семінар музейників
у рамках проекту
“МАТРА/ Музеї України”.
м. Харків, 8 - 13 червня 2008

ФОТОГАЛЕРЕЯ

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

     Біля будинку Музею природи.

     Нам також пощастило відвідати дуже цікаву виставку окімоно та японської старовинної зброї "Під покровом сакури", яку представив Міжнародний благочинний фонд «Фонд Олександра Фельдмана» у галереї «АВЕК».
Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

     Окімоно (яп. “річ, яку ставлять”) - різновид японської мініатюрної пластики. На відміну від нецке, окімоно виконує виключно декоративну функцію – прикрашання інтер’єру. Цей відносно молодий вид декоративного мистецтва виник у останній третині XIX сторіччя. Попередниками японських окімоно слід вважати і дрібну буддистську пластику, і мистецтво різьблених ляльок, і храмову скульптуру, і, безумовно, нецке. Звідси – близькість сюжетно-тематичного репертуару, деяких прийомів різьблення. Більше того, навіть сьогодні у Японії не прийнято виділяти окімоно як самостійний вид художньої творчості. Мініатюрну пластику зазвичай розглядають як мистецтво різьблення по кістці, де і нецке, і окімоно обіймають рівноправні позиції.

     Представлені в експозиції окімоно виготовлені головним чином у період Мейцзі (1862-1912) та Тайсьо (1912-192). Це був час активного засвоєння європейської культури, захоплення якою позначилося практично на всіх сферах життя японського суспільства. Економіка, мистецтво, освіта і навіть побут перелаштовувалися у европейському стилі. Японські майстри засвоювали європейський художній метод і, зокрема, виконання скульптури за малюнками з натури. Серед експонатів виставки можна було побачити цілий ряд фігурок з кістки, які належать до найкращих зразків японського реалізму. Незважаючи на пафос відкриття нової художньої системи, процес засвоєння надбань іншої культури призвів до унікального синтезу національних традицій японської пластики та досвіду європейських скульпторів.
Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     А ця скульптура прикрашає територію навколо галереї.

     Харків - це величезна архітектурна мозаїка. У забудові вулиці Сумська представлені різні стилі, характерні для кінця XIX - першої половини XX ст.:
Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     Палац одруження, кол. особняк Юзефовича, власника газети «Южный край», архітектор І. Горохов, стиль ампір, 1913.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     Житловий будинок 30-х років.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

     Елементи стилю модерн в оздобленні фасадів.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     А так виглядає з вікна готелю "Харків" один з найбільш яскравих зразків конструктивізму - «Будинок Держпромисловості (ДЕРЖПРОМ)». Проект архітекторів С. С. Серафімова, М. Д. Фелнера та С. М. Кравеца, 1928.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

     Багато глядачів привернув конкурс піскової скульптури, який проходив на площі Свободи.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     Одна з візитних карток міста - фонтан-альтанка “Дзеркальний струмінь” (архітектор В.Корж, 1947) у сквері "Перемога".

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     

     

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     Раніше тут знаходилося кафе-автомат, обладнане популярними колись торгівельними автоматами.

Натисніть, щоб одержати збільшене зображення.

     Якщо Вам здається, що це - пепелац з планети Плюк (215 у Тентурі, галактика Кін-дза-дза у Спіралі - прим. ред.), слід натиснути на фото для одержання збільшеного зображення.

     

<<< До сторінки 1


Коментарі:

Надіслати коментар:

Всього коментарів: 1. Показано 1 коментарів з 1 по 1
Сторінки:  [1]    

1

Ім'я: Татьяна Крупа

Email:  tatiana.krupa

7 лютого 2009р.
16:03

Девченки-коллеги! Я написала вам кучу писем - но все возвращаются.

МАТРА нас подружила. Я прочитала этот репортаж, увидела снова нашу встречу - и очень сердце затосковало.

Я прошу Вас - напишите мне.

Вы в перечне пропустили Изюмский краеведческий музей (мы коллеге отдали 1 место нашего музея - дружим мы музеями с 20-х годов 20 века). :)))

Ваше ім'я*:

E-mail:

Коментар* :          3000  знаків

* Поля, обов'язкові для заповнення

 

 

На початок





Початок ->“МАТРА/ Музеї України” ->Фотогалерея


© 2007 Музей українського народного декоративного мистецтва. Умови використання матеріалів