Початок ->“МАТРА/ Музеї України” ->Фотогалерея |
ПошукВсі репортажі:
|
Міжнародний семінар музейників
|
ФОТОГАЛЕРЕЯ |
|
|
|
|
Біля будинку Музею природи.
Нам також пощастило відвідати дуже цікаву виставку окімоно та японської старовинної зброї "Під покровом сакури", яку представив Міжнародний благочинний фонд «Фонд Олександра Фельдмана» у галереї «АВЕК».
|
|
Окімоно (яп. “річ, яку ставлять”) - різновид японської мініатюрної пластики. На відміну від нецке, окімоно виконує виключно декоративну функцію – прикрашання інтер’єру. Цей відносно молодий вид декоративного мистецтва виник у останній третині XIX сторіччя. Попередниками японських окімоно слід вважати і дрібну буддистську пластику, і мистецтво різьблених ляльок, і храмову скульптуру, і, безумовно, нецке. Звідси – близькість сюжетно-тематичного репертуару, деяких прийомів різьблення. Більше того, навіть сьогодні у Японії не прийнято виділяти окімоно як самостійний вид художньої творчості. Мініатюрну пластику зазвичай розглядають як мистецтво різьблення по кістці, де і нецке, і окімоно обіймають рівноправні позиції.
Представлені в експозиції окімоно виготовлені головним чином у період Мейцзі (1862-1912) та Тайсьо (1912-192). Це був час активного засвоєння європейської культури, захоплення якою позначилося практично на всіх сферах життя японського суспільства. Економіка, мистецтво, освіта і навіть побут перелаштовувалися у европейському стилі. Японські майстри засвоювали європейський художній метод і, зокрема, виконання скульптури за малюнками з натури. Серед експонатів виставки можна було побачити цілий ряд фігурок з кістки, які належать до найкращих зразків японського реалізму. Незважаючи на пафос відкриття нової художньої системи, процес засвоєння надбань іншої культури призвів до унікального синтезу національних традицій японської пластики та досвіду європейських скульпторів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А ця скульптура прикрашає територію навколо галереї. |
Харків - це величезна архітектурна мозаїка. У забудові вулиці Сумська представлені різні стилі, характерні для кінця XIX - першої половини XX ст.:
Палац одруження, кол. особняк Юзефовича, власника газети «Южный край», архітектор І. Горохов, стиль ампір, 1913. |
Житловий будинок 30-х років. |
|
|
|
Елементи стилю модерн в оздобленні фасадів. |
|
|
|
Багато глядачів привернув конкурс піскової скульптури, який проходив на площі Свободи. |
Одна з візитних карток міста - фонтан-альтанка “Дзеркальний струмінь” (архітектор В.Корж, 1947) у сквері "Перемога". |
|
|
|
Раніше тут знаходилося кафе-автомат, обладнане популярними колись торгівельними автоматами. |
Якщо Вам здається, що це - пепелац з планети Плюк (215 у Тентурі, галактика Кін-дза-дза у Спіралі - прим. ред.), слід натиснути на фото для одержання збільшеного зображення. |
|
|
|
Початок ->“МАТРА/ Музеї України” ->Фотогалерея
© 2007 Музей українського народного декоративного мистецтва. Умови використання матеріалів
|